Oğlum 9 aylık 24 günlük onunla evde nasıl aktiviteler yapabilirim oyuncakları ile beraber oynamak onunla iletişimde olmak istediğimde çok çabuk sıkılıyor ve kendi gidip başka şeyler ile veya kendi oyuncakları ile kendi kendine oynamak istiyor. Gelişimini desteklemek için de etkinlikler yapmak istiyorum ama çok kabul etmiyor sizler neler yapıyorsunuz ? Aynı durumları yaşıyor musunuz ?