Kızlar 2 ay önce doğum yaptım, 5 dk bile bebeğimi düşünmeden duramıyorum. evet daha çok yeni herkes eminim böyledir ama benimki hastalık boyutuna gelmeye başladı.ilk doğum yaptığım günler daha kötü haldeydim değil birine bırakmak gece uyku uyuyamıyordum bütün gece bebeğim uyurken onu izliyordum nefes alıyor mu kusar mı boğulur mu falan diye. ciddiyim 1 hafta hiç ama hiç uyumadım 5-10 dakika kestiriyordum sadece. eşime bile bıraksam 10 dk duşa girsem acele ediyorum aşırı merak ediyorum. 2 aydır gelen gidenlerle arkadaşlarımla falan muhabbet edemiyorum nasıl desem mesela eşim çok anlayışlıdır misafirlikte falan ben tutayım sen cık balkonda kadınlarla sohbet falan et der ama çıktığım an 2 dk sonra geri dönmek istiyorum, bulunduğum ortamlarda sanki yokum insanlar bana bişey anlatırken ben o an sadece oğlumu düşünüyorum. ( aç mıdır, en son ne zaman emdi, altını ne zaman değişsem, bidaha ne zaman emzirsem ) yemin ederim sürekli böyle şeyler dönüyor kafamda kızlar bu geçecek mi? içimde sürekli bi sıkıntı ve anksiyete var anlamıyorum. oğlum yanımda değilse güvendiğim biri baksa bile diken üstündeyim yan odada biriyle oturamıyorum bile. yaşıtım biriyle bi kahve içip çocuğumu düşünmeden sadece kendim icin ne zaman sohbet edebileceğim ben🥺 başka muhabbet ederken sürekli aklımda cocuğum aç mıdır falan diye dönüyor hep icimde bi sıkıntı var bu geçici mi? anneme çok güvenirim bana geliyor ben bakıyorum sen git uyu dinlen diyo mesela ama cocuğu yan odada bırakıp uyumak bile istemiyorum neden böyle oluyor?