Kızlar selam. Kızım doğduğundan beri tüylü ve saçlı idi zaten. Dökülür dedim bekledim dökülmedi. Hatta 3 aydır tüyleri bayağı belirginleşti. Doktoruna sorduğumda dökülmez doğduğundan beri tüylü idi zaten dedi. Sağlıksal açıdan bir sorun yok dedi. Ama ne yalan söyleyeyim büyüdükçe kaygım artıyor. Arkadaşları dalga geçer okulda zorbalarlar diye. Tüy için önerebileceğiniz bir yağ, karışım, formül vs var mı ?