Seherr_ masal_ece Benim yazılar da beyaz, Anam benim gözler zati bozuk okuyamıyorum kiii konu başlıklarınıııı. @adm
ZeydsMom Ben normalde gece modu kullanıyordum. Ama şimdi bu pembişlini sevdim yaa. Gündüz moduna geçirecekler beni en sonunda😄