Rabia_annesi Kızlar herkese merhaba benim adetim 2 hafta gecikti test yaptım negatif gelen bişey de yok ne yapabilirim neden olabilir bilen var mı?
cennetkusum16 Rabia_annesi kan verin isterseniz bazılarında kasette çıkmayıp kanda çıkıyor belki geç döllenme olmuştur.
sebur Rabia_annesi emziren bir anneyseniz emzirmekte adeti baskılıyor heyecan yapmayın benim 20 gün bile geciktigi olmuştu 😁 halen De gecikiyor