cilekbebek1 oy merhabalar oğlum da 22 aylık çok çektik Ankara’da doktor aramaktan helak olduk. İlk doktorumuz Acıbadem’de idi tamamlayıcı sağlık sigortası da geçiyordu ve çok memnunduk ama oğlum bir yaşındadayken hocamız şehir değiştirdi. Sonrasında Liv Hastanesi’nde Mehmet turfanda ile devam ettik, şimdi kendisi de ayrıldı hastaneden. Liv Hastanesi’nde İbrahim Bucak tavsiye edilen bir doktor, ben iki yaş kontrolü için kendisine gitmeyi düşünüyorum. Hastane olarak çok memnunum Liv’den.