hemsut 23 gün once dogum yaptim, artik kanamam olmuyor ama sarı akıntım var, orta düzeyde yani öyle az bir miktar degil ama cok da değil, biraz sıvı gibi , normal mi bu? Ne zaman biter, abdest alabilir miyim artık