Çocuğunuzun arkadaşını seçer misiniz? Şöyle mesela oynadığı kişi iyi eğlenceli ve keyif alıyor ama ailesi kaos veya sorumluluk sahibinde değil veya kavgacı tipler veya sizi kendimden daha düşük seviyede görüyor muhatap olmamaya çalışıyor ama sizin ailesiyle bir alakanız yok sokak arkadaşlığı gibi düşünün ? Siz ne düşünüyorsunuz anneler