Merhaba kızlar spiralimi kontrole geçen ay gittim bir sıkıntı yoktu. Hep düzenli adet olurum ilk gün lekelenme ertesi gün açılma olur. Bu kez lekelenme oldu ikinci gün hiçbir şey yok üçüncü gün daha fazla lekelenme dördüncü gün hiçbir şey yok. Ne oluyor anlamadım adet olamadım bir türlü ilk kez böyle oluyor yaşayan varmı?