kızlar tam 2 aylık oğlum ilk günlerden beri aşırı ama aşırı ağlama krizleri ve gaz şancılarıyla cebelleşiyoruz . daha önce post açmıştım hem kolik hem aşırı gazlı. doktorlar birsürü çeşit damla verdi ( zinco, metsil, probiyotik vs..) hicbiri fayda etmedi. ben internetten görüp nurse harveys şurup aldım aşırı rahatladık nefes aldım diyebilirim.. ama doktora danısmadan aldığım icin aklıma takılıyor icinde şırınga 5 ml baya büyük çok fazla mı veriyorum acaba siz kaç ml veriyorsunuz? ve üstünde yazdığı gibi günde 6 kere mi kullandınız yoksa gaz oldukça mı? bağımlılık yapar diye korkuyorum cunku verir vermez bağırsaklar çalışıyo ve kakasını yapıyo sıkıntı olurmu sizce devamlı kullanımda