Oglumu 2 aylıktan 1 yaşına kadar uykuda besledim. Cok şiddetli reflusu vardı ve 2 aylıkken memeyi bıraktı reflu yüzünden. Hic bir sekilde ne kaşık ne biberon kabul etmedi. 1 yaşında reflüsü geçince biberonu aldı. Hep çok zayıf ve kısaydı. İlk okula kadar %5 persentildeydi. Simdi 12 yaşında ve 63 kilo. Yani gercekten hepsi geçiyor. Simdi kızımda da reflü kaynaklı zorlanıyoruz dönem dönem. Oğlumda cok güçlüymüşüm nasıl dayanmışım diyorum. Allah hepimize bir şekilde güç veriyor. Kısa zamanda hepsini unutacaksınız inşallah. Sağlıklı olsunlar yeter.