Sadece ağlıyor. Gözünden yaş da geldiği yok siren gibi bas bas bağırıyor. Sabah pankek yapayım dedim, çiğ hamuru yedi durdu yapma dedikçe. Pankeki önüne koydum direkt tabağı yere attı. Çay diye bağırdı durdu artık dedim al iç yani verdim ve bir yudum almadan gözümün içine baka baka yere döktü. Sinirden çığlık attım en sonunda. Bu ne kızlar böyle? Hayatımızda ekran falan yok. Bahçeli evdeyiz 7/24 toprakla. Evde kedi köpek var. Kapımızın önü mesire alanı, içeri bile girmeyiz. Ama her şey çığlık. Nasıl üstesinden geleceğim