Kızlar bebeğim 3 aylık. Geceleri uyuyor şükür ama geç uyuyor 12-1 gibi. Uyku eğitimi verilir mi ? Anlar mı ? Benim ablam kızına 2 aylıkken vermeye başladı her akşam banyo masaj falan. 9-10 gibi Odaya gidiyodum belki 2-3 saat sallıyodum ama alıştı yavaş yavaş dedi. Şimdi iki kızı var ikisinin de yatma kalkma saatleri şaşmaz asla. Biri 3 biri 7 yaşında. Bana sende verebilirsin anlar artık ilk başlar zor ama alışır dedi. Olabilir mi ? Yoksa 6. Ayını mı beklemeliyim ?