MangoluLatte Kızımda bir tutam kadar beyaz saç vardı. Biz çok seviyorduk. Büyüdükçe normal saş rengine yakın hale geldi. Kalan saçı kumral, orası biraz daha sarımsı oldu. Işıltı gibi duruyor hala çok seviyoruz🧡 şu an 12 aylık 9 10 aylık gibi renk değişimi oldu
Balbulutu MangoluLatte Ay ne güzel anlattın içim rahatladı 🥹🧡 Belki bizimkinde de öyle olur. “Işıltı gibi kaldı” kısmına bayıldım 😍
nadidelifora Balbulutu oğlumun doğduğundan beri sağ ön tarafta tam yedi tel beyaz saçı var. Bunun için doktora bile götürdü pimpirikli babası. Vitaminlerini falan baktılar. Sonuç olarak hicbirseye bağlanmadı. Hala duruyor şuan 10.5 yaşında. Oluyor yani illaki bir sebebi olmak zorunda değil o bölgedeki pigment ile alakalı 🫶🏻
Balbulutu nadidelifora Ben de biraz evhamlıyım 🙂↕️ O yüzden görünce bir an panik oldum ama yazdıklarınız içimi rahatlattı 🫶🏻