alsmom 5 ay önce sezaryen oldum bugüne kadar dikişim çok iyiydi fakat bu sabah uyandığımda dikişimin sağ kısmında bir kızarıklık ve şişlik fark ettim. Dokununca acıyor ve sert. Başına gelen var mı? Neden olabilir?
suheyla92 alsmom enfeksiyon kapmis olabilir bana da olmustu druma gosterdim medacassol ve bi tane antibiyotikli krem verdi. Boyle olursa korkma bunlari kullanabilirsin demisti.
hszgn1 alsmom benimde 1.5 yıl oldu. Bugün bi şişlik var tek bir bölgede başlangıç yerinde nokta şeklinde kızarık bastırınca da acıyor
rukiye33 Üşütme kaynaklı olabilir ben sezeryan olalı 13 ay oldu bazen şişiyor ve öksürünce acıyor gibi
rukiye33 alsmom yani genelde ondan oluyor büyüklerimiz boşuna corap giy patik giy demiyor cok cabuk enfeksiyon kapıyor ya
alsmom barismom evet enfeksiyon başlangıcı varmış doktoruma fotoğraf attım krem verdi bakalım geçer inşallah 🥲
alsmom cennetkusum16 enfeksiyon başlangıcı varmış doktoruma fotoğraf attım bir krem verdi. Geçer inşallah acıyor baya 🥲
alsmom suheyla92 evet enfeksiyon başlangıcıymış doktoruma fotoğraf attım baktroban krem başlattı. Ne zaman geçti sizin?
alsmom hszgn1 benim de dikişin bitiş yerinde oldu. Eriyen dikişi vücudumun o bölgesi kabul etmemiş, o yüzden ipi dışarı atmaya çalışmış. Krem 2 gün içinde iltihap ile birlikte ipi attı dışarı geçti çok şükür. Doktora görünün mutlaka 🙏🏻