Kızlar 2-3 aydır bu meretten kurtulamadık . İlaçlar deniyoruz , herşeyi ütülüyoruz,evi sürekli temizliyorum, koltuk örütlerine varana kadar sürekli yıkıyorum , çamaşır suyuyla falan siliyorum heryeri . Çok yoruldum .ailece tedavi yi uyguluyoruz . Ama 1 yaşındaki bebeğimden geçmiyor .Sürekli döngü tekrarlıyor . Bitkisel bir tedavi uygulayan var mı ? Bizim gibi süreç geçirmiş birileri var mı ? Yardım lütfen . Nerden bulaştıysa kurtulamıyoruz.Bebekten geçmesi daha zor oluyormuş .