eylusko_ O kadar Obur bir bebeğim vardı ki doğduğunda bile gece hiç alarm kurmadım hep kendiliğinden 2 saatte bir kalkardı. Şu an iki buçuk aylık ne Meme emiyor ne biberon asla beslenmek istemiyor .Ne olacak böyle ?çişli bez sayısı çok az bezleri dolmuyor Benim sinirden başım dönüyor Bu geçici bir süreç mi 3.ay atağı mı yoksa
bayanpolly Üzme kendini zaman zaman oluyor bende yaşadım 4. Ayda aynı şeyi o kadar çok kafaya takmıştım ki mastit oldum bebeğim yemedi içmedi diye ama şuan gayette güzel yiyor ve ben eskisi kadar da kafaya takmıyorum sonuçta acıkınca mecbur yiyecek
eylusko_ bayanpolly canım acıkmıyo nasıl acıkmaz nasıl yemez .. sütüm yok denecek kadar az ..2 dk emip bırakıyo mama sıfır biberonu görünce ağlıyo dayanamiyorum çok üzülüyorum. Yiyen bebek ne olduda birden böyle oldu.
baturemine Benim bebegim doğdundan beri myle zor yediriyorum bir öğün iyi yerse diger öğünler yok 40 cc zor 2 aylık
Retzja Ara sıra oluyor o dönemlerde, örneğin 4 ay atağında meme/biberon reddi çok sık yaşanıyor. Zorlamayın, zorlandıklarını anladıklarında inada bindiriyorlar. Normalden daha sık beslemeye çalışın, istemediğinde zorlamayın.