Kızlar 6ay 20 günlüğüz. Tadım kısımlarını geçtik. Ancak orda annemin çok müdahalesi oldu belki de bugün yaşadığımız sorun bundandır.
Neyse kızım asla sebze yemiyor. Sebze çorbası yapıyorum, olmadı ayrı haşlayıp eline veriyorum neler denedim yok yemiyor. En çok muzu seviyor. Yoğurdu bile minik parça muz ardından yoğurt şeklinde yiyor. Asla yemiyor yoğurdu da. Meyveleri yiyor özetle çünkü içinde şeker var. Tatsız geliyor diğer şeyler. Her gün yeni bişey denemekten yoruldum.
Ne yapabilirim? Nasıl aşıcam bu sorunu?