Yagmur0606 okulların kapanmasına 1 ay kaldı, ben olsam eyül ayını beklerim göndermek için ve bir minibüsle ulaşacağım başka okul bakarım. Karışık yapabiliyor bazı okullar, yeğenimin gittiği de öyle ama sabahçı grup 4-5 yaş, öğlenci grup 3-4 yaş gibi bir düzeni var. 3 yaşından küçükleri almıyorlar, 6 ay farkı da bu iki sınıf içinde çözüyorlar