sirvansen Bebeğim 3 aylık dün gece saat 10 dan beri işemedi şu an saat 9.30 yaklaşık 12 saat olacak neredeyse bezi tamamen kuru. Sizin başınıza geldi mi? normal mi?
Seherr_ sirvansen Bence normal değil, Böbrekleri açısından sıkıntı olabilir. Büyük bir insanın bile 12 saat çişini yapmasa sıkıntı, biz 3 aylık bebek için konuşuyoruz. Bence hastaneye gidin beklemeyin
amansallagitsin sirvansen siz doktora gidin mutlaka yapsada yapmasada gidin. Bu kadar uzun bir süre yapmamasi normal bir durum degil. Sinyal vermiş sinyali dikkate alin aman nasılsa yaptı diye geçmeyin
suheyla92 sirvansen erkek bebek mi? Pipi ucunda sorun olabilir bobrek sorunu olabilir normal degil doktora goturun acilen. Benm oglumda da darlik vardi sunnet olmasi gerek eger olmazsa kapanabilir demisti dr tehlikeli bi durum
yusufmoms27 sirvansen bizim de öyle oldu yeterince beslenememiş dedi doktor zayıflamıştı da küveze almışlardı küçüktü o zaman