EgeMomy canım benimde 27 günlükken hasta olmuştu iyileşti ama burun tıkanıklığı hala devam ediyor ve şuan 4,5 aylık olmasına rağmen doktorum serum fizyolojik uygula burun aspiratörü ile çek dedi ve sık sık emzir çünkü yoksa boğaza iner hırıltı olur meme reddi yapar burun tıkalı olduğu için içemiyor nefes alamadığından dolayı ve o balgam ciğerlere inip bronşit yapabiliyor bu sebepten sık sık emzir ve gerekirse günde ⅘ defa serum fizyolojik burun aspiratör ile çek demişti hatta her tıkandığında yap ve emzirmeden önce burnunu aç öyle emzir daha rahat emer