Öncelikle “üşüttüm” demeyerek başlayın iyileşmeye, hiç bir anne bebeğini “üşütmez” bebekler hastalanır. Kendinizi suçlamayın 🤍
Bebeğiniz çok minik olduğundan burada ne tavsiye versek zarar. İlaç veremezsiniz, evde tedavi edemezsiniz. Mutlaks doktoru görsün. Geçti evde demeyin, ciğerlere inmeden müdahale edilirse çok iyi olur. Hastaneye götürene kadar da burnunu serum fizyolojik ile temizleyin. Aspire edin. Geçmiş olsun 🤍