5 ay önce doğum yaptım ve doğum esnasında tüplerimin uçkarı yakılarak bağlandı hatta doktor çocuğun olmaz istersen tüp bebek yaparsın ona göre bağlat demişti ama ben 4 ay aydır düzenli regli olurken bu ay 5 gin geciktim ihtimal varmıdır içimi korku saldı ben sadece hamileliklerimde geciken bir insanım çünkü hep düzenlidir