Benim de kızıma teşhis konuldu. Düşmeyen yüksek ateşle gittik iki kez yattık hastanede antibiyotikler yapıldı. hastaneden eve geldi tekrar ateşlendi 3. Kez gittik döküntüler oldu aniden doktorun yanında dr kawasaki olabileceğini söyledi. Kalbe baktırdı bir şey yokmuş. İvig tedavisi başaldı ertesi gün periferik yayma yaptı ona göre kesin tanı kpydu. Sizin belirtileriniz nelerdi nasıl tanı koyuldu. Bizim çilek dil olmadı lenf bezleri şişmedi gözleri kızarmadı. Sadece ateş ve bir kere aniden olan döküntüler