prensesveannesi1 Kız bebek için neler yaptınız acaba elbise,hediyelik ve konsept olarak görsel varsa atabilir misiniz fikir bulamıyorum elbise de güvenilecek bir sayfa da bulamadım ve çok az kaldı
namkoll prensesveannesi1 Ben beyaz bir elbise alıp siyah beyaz stüdyo çekimi yaptırdım sadece. Sade ve çok güzel oldu çok içime sindi
Balbulutu prensesveannesi1 oğlumda yasin dağıtmıştım mavi beyaz konsept ve isimli salopet diktirmiştim
Pamukhanim_ prensesveannesi1 biz çilek konsepti yapmıştık. Çilek şeklinde ve 1 şeklinde kurabiyeler dağıtmıştım. Birde böyle magnetler yaptırmıştım.elbisesini temudan aldım
seyma0661 prensesveannesi1 ben bu şekilde kelebekli konsept yapmıştım magneti de böyleydi. Bide 1 yaş çekimi yaptırdım ama iyiki yaptırmışım çünkü doğum gününde sürekli ağladı ve fotoğraf çekilmek istemedi 😂
cileklitursu seyma0661 balonların olduğu görseli ekran görüntüsü aldım fikir olsun diye hakkınızı helal edin
octaviablakee Piknik konsepti yapmıştık. Hava güzeldi, bir davetiye hazırladık kamp sandalyeleriniz ile gelin diye not düştük. Pastası ile uyumlu giydirmiştim görsel ekleyeyim 🤍 çok huzurlu ve güzel olmuştu