busraozgeayik Herkese merhaba. Ben bugün sezaryen oldum ama benim gazım gelmiyor. Gaz çıkarmadan da salmazlar ne yapmam lazım ? Veya onlar gaz çıkarayım diye bir şey yapacaklar mı ?
ahfjpeoejdn busraozgeayik canım kahve iç nescafe . Bu ekstra planlardan var ya. Bir de çikolata ye. Yanında olan kim varsa kayısı, dut bulabilirse meyve suyu iç bir bardak tamamdır. Gaz yapmadan almıyorlar. Gerekirse 3 gün yapma bekliyorsunuz
gzd_nhr busraozgeayik lavman yapıyorlar canım ben çıkacağım gün lavman oldum. Sonra çıktı.çok da kahve tükettim ama bir türlü çıkmadı
adazey busraozgeayik gazınızı çıkaramadığınız söylerseniz ilgili doktora lavman yapacaktır daha sonra taburcu ediyor zaten bende 2 ay oldu sezaryen olalı aynı şekilde oldum eve geldim lavman sonrası günlerce devam etti şişkinlik bir yemek kaşığı zeytinyağı içtim yarım saat sonra çıkarabildim
Yagmur-Hafsa Bol bol komposto içmeni tavsiye ederim özellikle kayısı hazır meyvesuyu tüketmemeye çalış
adazey Nescafe gaz için değil vücuttaki anesteziyi atmak için iç dedi doktorum özellikle öksürük tutacak yani boğulma şeklinde oldu bende günde ⅔ bardak içtim öyle öyle balgam şeklinde anesteziyi attım
adazey Eğer öksürük tutarsa bacaklarınızın üstüne yastık koyun karnınıza destek verin öyle öksürün dikişleri daha az acıtmış olursunuz
eda240 busraozgeayik bol yürüyüş yapmak iyi geliyor ben de ikinci gün öyle çıkarabildim gazımı. Doktor kayısı vs sakın içme yeme dedi iyice gaz yapar diye o yüzden sadece yürüdüm kahve de anestesi baş ağrısı yapmasın diye şekerli filtre kahve/americano falan iç dedi onları içtim
busraozgeayik Teşekkür ederim herkese dediğiniz gibi lavman yaptılar öyle çıkardılar bir an her halde beni burda tutacaklar bırakmayacaklar sandım 😂 5 dk da bir gelip yaptın mı diye sordular çünkü.