Erva-mm Kizlar bebegim 37 gunluk kac dk emmeli sizce ? Normalde biberona 110 filan iciyo bazen bibernu biraktiriyorum yarım saat birini yarim saat diyerini emdi cok mu uzun
ikranefesmoms Erva-mm hayir şuanda hala yenidogan bebek oldugu icin normal.yarim saat emmesi lazim zaten.ben 3 aylik bebegimi daha yeni yeni 4 saatte bir emziriyorum. Bu sekilde devam et bebis de beslensin.ilk 6 ay enzem durumlar dışında onemli biliyorsun
Yasamasebebim Erva-mm benim bebeğim de uzun süre emiyor ama dilinde pamukcuk oldu bu emme süresinin uzun olmasının nedeni olabilir mi