Merhabalar, kariyer üzerinden kendi mesleğim için bir ilana başvurdum muhasebe personeli.
Firma bugün aradı çarşamba günü mali müşavirleriyle görüşecekmişim. Daha önce çalışmışlığım Deneyimim var fakat hamileyken işi bıraktım kızım 26 aylık yani uzun zamandır iş görüşmesi yapmadım. Kurumsal bir firma diyebilirim otomotiv sektörü. 1-6 yıl arası deneyim beklentileri var aranan nitelikleri de karşılıyorum ama mali müşavirleriyle görüşme yapıcak olmak beni biraz gerdi ya. Aranızda mali müşavir var mı ne sorabilirler hazırlıklı gideyim 2 senedir evde olduğum içinde sanki hiçbir şey hatırlamıyor gibiyim başına otursam yaparım aslında ama. Yardımcı olabilecek var mı? Sektör otomotiv sektörü yani Toyota nın vs bayisi diyebilirim