Hanımlar dün öğleden beri hiçbir şekilde emmedi oğlum sabır taşı sürdüm tiksindi gece yatarken de meme meme dedi yine açtım reddetmedim sonra tadını alınca bıraktı ve yattı uyudu bir taraftan seviniyorum az rahat olucam diye ama bi taraftan da sanki bağımız kopmuş gibi hissedip vizdan azabı çekiyorum ama sandığımdan çok daha kolay oldu sanki birde göğüslerim ağrımaya başladı artık süt dolduğu için nasıl dayanabilirim buna fikri olan var mı acaba? oğlum 2 yaşında bu arada 🌸