edos123 valla canım bizde de çıktı 2 tane hatta biz yara sandık başta baktık ciddi ciddi ben. Doktora sormuştum ben tam o dönemde de kan tahlili yapılacaktı hormonda baktı sıkıntı yok çıkabilir dedi. Arkadaşlara da sormuştum ben çoğunun çocuğunda çıkmış bence korkulacak bir durum yok ama rutin kontrole gidince bi ebeye yada doktora sor için rahatlasın