Bebeğime doya doya sarılamadım 2 kez kucağıma alabildim sadece 😔 açık kalp ameliyatı oldu sürekli entübe oldu şimdi de entübe 20 günlük dualarınızı bekleriz 🤲🏻
Bu hafta servise çıkarız diye ümit ediyorum bebeği ameliyat olan anneler süreci nasıl yönettiniz nelere dikkat etmem gerekiyor yoğun bakımdan çıktıktan sonra enfeksiyondan çok korkuyorum nasıl koruyabilirim önerileriniz var mı?