Trnlmom kan ama demirde var o yüzden diyorum demir eksikligi çok ciddi bir konu tabiki araştırıyoruz hepimiz farklı bilgiler ediniyoruz ben kendi bilgimi paylaşmak istedim sizinle birimiz bir yeri eksik görmüş okumuş duymuş olabiliriz herşey bebeğimizin sağlığı için, izlediğim belgeselde ve kendi araştırdığım yerlerde bebeklere 4 ay yeterli gelecek şekilde rahmimizde demir depolandığı bu yüzden 4. Aydan itibaren takviye başlandığı yazdı söylendi ben bu sebeple başladım 🙏