ebruli5 21 aya girdik bizde herşeye ağlama yok ama uykuya inatlaşma yemeye inatlaşma hepsi mevcut. Bugün bir video denk geldi çocuk ağlama krizinde annesi önüne oturmuş ciddi bir şekilde overlok makinası ayağınıza geldi halı kilim paspas… diye o sözleri söylüyor çocuk bir anda sakinleşiyor anneye sarılıyor kadın orda ağlama krizini en alakasız şeyle bastırmayı anlatıyor çok mantıklı geldi ben denemedim ama sizde işe yarar belki 😁❤️