O zamanlar otomatik ana kucağı bizim elimiz ayağımız olmuştu. Manuelde neredeyse hiç yatmadı bile. Çok ağlayan ve kucakta susan bir bebekti, otomatik ana kucağına koyunca susturabiliyorduk sadece. Bizdeki 4moms 4.0 modeli idi. Yaklaşık 9 ay kullandık. Manuel olan nuna leaf modeli idi, biz pek kullanmadık ama yeğenim ise onunla büyüdü mesela. Biraz deneme yanılma yöntemi ile anlaşılıyor.