egbmom Prematüre falan mı doğdu veya doğumdan oksijensiz kalma durumu var mıydı ya da küvez geçmişi? İnşallah MR temiz çıkar ama mutlaka fizyoterapiye başlayın, özel olarak götürün. Hastanede sadece belirli hareketleri verip gönderiyorlar, yetersiz olur.