Merhabalar. bebeğim 4.5 aylık oldu. bi kaç hafta sonra destekli oturma çalışmalarına başlayacağım. sonrasında arabada da oturacağı için oto koltuk arayışına girdim. şu an oto koltuk olan puset kullanıyoruz. sizin öneriniz var mı? özellikle isofix li olmalı ve adac raporu da iyi olmalı.