Merhabalar 3 aylık bebeğim var süt ve süt ürünleri alerjisinden şüphelendim 1.5 aylıkken anne sütü alıyor diyete girdim . Kakasında gizli kan yoğun gaz ve mukuslu kaka ilk şüphem oldu . Kan deri testi yapıldı negatif çıktı doktor küçük olduğu için çıkmıyor olabilir 5.ayda tekrarlayacağız . Rotavirüs aşısı zamanı geldi yaptıran var mı alerjik bebeğine canlı aşı olduğu için çok kararsız kaldım