mormnkse23 evet banada bı resim verdi bebeğim neresinin neyini fotoğrafı anlamamıştım. Ama şöyle düşündüm bu kişiler kısa günde kırk tane iluktrason yapıyor. Aksi bı durum olsa fark ederdi uzmanlığı dan ötürü. Ben bı daha yaptırmadım. Resim olmaması sorun olmadı benim için. İçiniz rahat değilse yaptırın ozelde