Merhaba arkadaşlar bebeğim prematüre doğdu doğumundan beri hastanede aptamil mama verildiği için aptamilden başka mama denemedim ( bağırsak düzenini bozmamak adına). Başlarda conformil kullanıyordum fakat şu an 3 aylık ve presyneo veriyorum2 haftadır conformil aşırı gaz yaptı ve kusması çok oldu. Şu an da da gazı çok ve probiyotik kullanmama rağmen 5 günü geçiyor ondan sonra kaka yapıyor :( mama değiştirmeli miyim ?