papatyatac cok geçmiş olsun, biz de 2. Topuk kanını hastanede vermiştim kizim sariliktan hastanede yatıyordu. Ertesi hafta saglik ocağından aradilar tsh değeri baya yüksek sınırda tekrardan topuk kanını almamız lazım dediler. Sordum telefonda normal mi diye olabiliyor bazen dediler. Sarilik bazen tsh değerini yükseltebiliyormus. Tekrardan topuk kanını verdik zaten büyük ihtimalle sonuç kötü çıkmayacak merak etmeyin dediler biz de açıkçası rahattik baya içimizi rahatlattilar çünkü insallah sizde de oyle olur . İçiniz rahat olsun çoğu kişide olabiliyor by durum