AtesPerisi benim de öyle knk
AtesPerisi Benimki de böyle. Yeni güncelleme gelmiş muhtemelen.
AtesPerisi eveet yeni güncelleme.
AtesPerisi evet ve hiç beğenmedim çok kötü olmis
Gamzelikiz_34 Hee iyi o zaman kanka bende bi an bişey oldu sandım 😁
Kaardelen Anladım canım çok sağol😇
AtesPerisi yok hayatım yok😅😘😉
ZeydsMom Anladım tatlım tşk ederim😍
ZeydsMom
Aaa sen nerelerdesin kız bayadır görmüyordum seniii🥰
-SweetPanda- burdayim canim ♥️
Bende resimler gözükmüyor neden acaba @NaimeYilmaz @adm
uykusuzanne__ Nasıl görünüyor, ss alıp yüklemeyi dener mısınız?
NaimeYilmaz dünden belli bu şekilde gözüküyor benim atım resimleri de ben göremiyorum
NaimeYilmaz Naime hanım forumun yeni hali bence güzel olmadı ya
NaimeYilmaz iğrenç olmuş
dorukdemir3 Tuhaf olmuş evet renk gitmiş
Yeni güncelleme buymuş, bence bu şekilde daha okunaklı oldu beğendim.
Retzja Sade Olmuş inş alışıcaz
Retzja benim profil fotoğrafım var mı
deleted20517 +1 canım
deleted20517
smnbr
AtesPerisi Neden sizce? Daha sade oldu sanki. Hoş değil mi?
AtesPerisi Ay nolur düzelsin benim de böyle
smnbr Dimi yaa bi garip oldu