Herkese merhaba, oğlum 2 gündür uykusundan ağlayarak uyanıyor içli içli ağlıyor içim acıyo yani o kadar içli ağlıyor ki… Bugün de ateşinin hafif çıktığını fark ettim 37.2 civarındaydı en yüksek. Uykudan böyle uyanması beni çok üzüyor… Diş çıkarken böyle olur mu ki dişi mi çıkacak acaba 4,5 aylık oldu kuzum.