Herkese merhabalar :)
Kızım 13,5 aylık. 13. Ayda kontrole götürdüğümüz zaman boyu 76 cm , kilosu 9,4 kg idi. Bu açıdan herşey yolunda ama kızımın ayakları büyümüyor. Daha 17 numara tam olmaya yeni başladı. Kızım yavaş yavaş yürüyor da ama ilk adım ayakkabıları 19 numaradan başlıyor. Bi tek igor dan sandalet buldum 18 numaraya o da daha gelmedi ama eminim büyük gelecektir. Aynı durumu yaşayan var mı?