yinemileyla o dönem sürmüştüm ama gereksizmiş. pişik önleyici krem(mustela) alerji yapmıştı sonra sürmeyi kestim sadece kızarıklık görünce sürüyorum. beziniz iyiyse ve değişim sıklığı da yenidoğanda çok olduğu için bir sorun olmaz inşallah. Islak mendil hiç kullanmadım, organik bebek temizleme pamuğunu ıslatarak sildim ve iyice kuruladım.