asyamz bitboylum normal bencede bide ben dış kapıyı felan da kitliyorum gider felan diye allah korusun🙃
bitboylum asyamz ay aman aman allah korusun. Gitse gerçekten bulamam. Evimin 3 tarafı orman sokakta incin top oynuyor. Allahım için sıkıldı gece gece
seyda_emir_humeyra bitboylum Korkmanız çok çok normal insanin aklına her türlü şey geliyor ama ay olarak bunu yapabilmesi şaşırtıcı değil benim oğlumda 3 yaşındaydı ben hamileydim midem falan çok bulanıyordu , bazı sabahlar gerçekten çok kötü oluyordum oğlum bana kahvaltı hazırlıyordu WC ye kendi gidiyordu üstünü giyiyordu karanlıktan da asla korkmazdı kendi odasında uyuyordu
bitboylum seyda_emir_humeyra bunların çoğunu yapıyor. Ama gece ilk kez beni değilde televizyonu tercih etti. Çünkü sabahları yanıma alırım uyansa da gitmez beni uyandırır öyle çıkarız salona ama bunu ilk kez yaptı ürkütücü olan gece karanlığında televizyonu bulması. Bir de bize diyor ki annecim babacım siz uyuyordunuz ben de gittim televizyonu açtım sonra uyumaya gittim
seyda_emir_humeyra bitboylum Rabbim esirgesin korusun ya cama balkona falan da gidebilir. Benim yeğenim (5 yaşındayken ) gece gidip bıçaklarla oynamıştı babası uyanmış da bişey olmadı çok şükür . Ne yapacakları hiç belli olmuyor
ipeksiiimom bitboylum onun açtığına emin misiniz. Geçen gün bayramda kayinvalidemlerdeydik gece 3-4 gibi birden televizyon çalışmaya basladi kumanda bile yoktu odada cok korktum bi anda bi adam konuşmaya basladi esim uyandı fişten çekti uyuduk
bitboylum ipeksiiimom eminiz çünkü akşam eşimle aramızda konuşurken ben açtım annecim siz uyuyorsunuz dedi ki yapacak bir çocuk bizim kız
ayhat bitboylum bizim tv evlendiğimizdem beri gece kendi kendine açılıyor hahahah. zamanlama ayarı mı var falan baktık yok. artık fişi çekip uyuyoruz aklıma o geldi ahahha . ödüm kopuyordu hep.
ayhat bitboylum oo ne korkular ne korkular 😂😂 bi anda yan odadan konuşma sesleri geliyordu fısır fısır tvdenmiş ama gelde bana sor
anonimli Of yaşasam altıma ederim heralde 🤦🏻♀️😬 Yaşayadabilirim, azıcık aklı ererse yapar gibi 🙄 Geçen bile gece uykudan uyanıp saçı başı deli gibi olmuş halde içeri koşturma sesi gelmişti karanlıkta, dizlerimin bağı çözüldü nefesim kesilmişti 😂😂😂
Pamukhanim_ bitboylum benim kızım 14 aylıktan beri gece karanlıkta korkmadan kalkar bizim odaya gelir uyandırır bazende oturur oyun oynar geri gider yatağına kameradan görürüm. Her seferinde düşünürum nasıl korkmuyo diye
bitboylum Pamukhanim_ korku çocuklarda 3 yaş sonrası başlıyormuş. Normalde zaten yanımıza gelir dediğim gibi illa ki gece lambası açıktır ama o gece her yer karanlıktı
bitboylum ayhat ay ay bütün korkularımız böyle olsa keşke sonu kahkaha ile bağlansa. Rabbim evlatlarımızı korusun