Marianne Eğer dalamıyorsa ağlıyorsa ayaklarını muslukta ılık suyun altında tutun biraz
Bunu deneyeceğim çok teşekkür ederim.. Size yazdıktan dakikalar sonra odaya gittim ve kokumu mu aldı ya da bu kadar mı hassas kulakları bilmiyorum ama uyandı ve 1 saat uyumadı.. sonra da 1-1.5 saatte bir uyandı; emdi çok zor uykuya daldı her defasında. 5:00-7:00 arası da komple uyanıktı. Sonra 8’e dek uyudu tam 2 saat sonra tekrar uyuttum ama ilk gündüz uykusundan 25-30 dk sonra kalktı. Bu uykulara felaket uykusu deniyormuş sanırım, ne yaptıysam geri uyumuyor.
Şu an uyuyor ama 2.5 saat sonra uyumuş oldu ve ben boş boş tavana bakıyorum bu yarım saat geceye nasıl yansıyacak diye düşünmekten ve yorgunluktan uyuyamıyorum.
Gece mama vereceğim emzirdikten sonra bakalım uzun uyuyacak mı.. Acayip yoruldum, sinirlerim yıprandı artık 😓 Her uyku mu dert her uyku mu zor.