Kızlar ben bir sene yasmin kullandım. Son 3 aydır kullanmıyorum. İlk iki ay tam günümde regl oldum bu ay 3 gün gecikti. Bu arada prezervatif ile korunuyoruz. Ama bu ay bir defa korunmasız (geri çekilme ile) ilişki oldu. Şimdi ben test yapsam mı yoksa hapı bırakmamın üzerine döngüm mü değişiyor