Kızım 17aylık yaklaşık 2aydır vurma huyu başladı. Köpeğimiz var ona vurmaya kalkıyo ya da tüyünü çekmek istiyo, bütün gün zarar verecek diye tetikteyim. Aklınıza gelebilecek her şeye vuracakmış sahile gidiyoruz denize bakıp eliyle vurma işareti yapıyor. Bugün parka gittik 3yaşındaki kıza vurdu özür diledik bilmediğini anlamadığını söyledik kız üzülmesin diye. Tepki veriyorum hayır vurmak yok diye anlatıyorum sürekli. Böyle yaparsan arkadaşın olmaz kimse seni sevmez, şiddet kötü diye dil döküyorum karşılığında vurup gülüyor. Ne yapmam gerekiyor ? Bu aylarda her bebek böyle mi yoksa bizimki mi böyle? Oyun grubuna gideceğiz böyle yaparsa dışlanacak diye korkuyorum. Bazen tahammülüm çok azalıyor köpeğim zaten engelli 4kilo minicik bir hayvan ona çok üzülüyorum psikolojisi bozuldu. Yardım edin kızlar ya