belcatanaltan ama bu gerçek. Normal insanın günde ölme riski %15 ise, hamile kadının %60. Üslup hoşunuza gitmemiş olabilir. Tabiki doktorlar endişe vermemek için bu şekilde konuşmaz. Sizin hayatınız daha değerli değil mi? Bir de 8 aylık bebeğiniz var. Normal doğum olsun, sezaryen olsun farketmezken her türlü komplikasyon gelişebiliyor. Özellikle normal doğumda her şey yolunda giderken birden kanama başlayabiliyor, sebebini hala bulamadılar, bilimsel açıklaması yok. Doktor arkadaşlarımın da en korktuğu şey de bu. Bakıyorsun her şey dört dörtlük giderken kanama başlıyor ve durdurmak için uğraşırken canımızdan can gidiyor der. Siz böyle yaparak sadece kendinizi, ailenizi değil, sizi bu süreçte takip eden, yardım eden doktoru da riske sokuyorsunuz. Zamanı gelince acele etmeden doğurmak varken neden böyle risk alıyorsunuz ki???