beybitolat adm tasarım hassas konum. Sizi görüyorum bende genel olarak her kullanıcıyı tersleme gibi bir durumdasınız? Nefret dolu olsam bu platformda durmazdım
adm beybitolat beğenmedim yazmak yerine iğrenç olmuş yazmayı niye tercih ediyorsunuz onu anlamaya çalışıyorum.
beybitolat adm çünkü iğrenç olduğunu düşünüyorum ve fikrimi belirtiyorum. Beğenmemekten bile kötü yani
cokbilmismom ceydact bende beğenmedim ya. Ben arkaplani siyah kullanıyorum bazı başlıkların renkleri hiç okunmuyor güzel olmamış. Özellikle 2. El postu yazısı hiç okunmuyor simsiyah. Dikkatte çekmiyor aşağı kaydırasın gelmiyor